HRENDEIT

 

IQM Destination Šibenik


  19.12.2024, 11:52h

 

IQM Destination (eng. integrated quality management) jedinstven je projekt upravljanja kvalitetom destinacija autorica Đurđice Šimičić i Anamarije Cicarelli koji je unaprijedio djelovanje turističkog sektora u Hrvatskoj kroz niz edukacija turističkih djelatnika, mjerenja kvalitete, postavljanja standarada usluge i ponude te osnaživanja brenda destinacija.

Aktivnosti koje tim projekta IQM Destination donosi u Šibenik kreirane su s ciljem gospodarskog jačanja cijele zajednice, osnaživanja suradnje, sinergije u destinaciji i poticanja izvrsnosti.

Šibenik nastavlja niz odličnih rezultata u sklopu  projekta IQM  Destination Šibenik-  integralno upravljanje kvalitetom

Turistička zajednica grada Šibenika nastavlja  s aktivnostima  projekta IQM  - Destinacija Šibenik , temeljem ukupno 18.000 recenzija gosti su kvalitetu usluga i proizvoda u destinaciji ocijenili s 90/100, odnosno 2 % većom kvalitetom u odnosu na 2023. godinu.

Uvijek radno posjećene atrakcije, njih 17 ( koliko se trenutno mjeri) ocijenjene su kvalitetom 89,77 na osnovi 4002 recenzije.

Usluga i gastro užitak u ugostiteljskim objektima Šibenika izuzetno je visoko ocijenjeni, sa čak 89,5/100, na osnovi 3728 recenzija što potvrđuje stalni napredak, odličan odnos cijene i kvalitete, gostoljubivost i težnja prepoznatljivosti Šibenika kao prepoznatljiva gastro destinacija.

Povećanje zadovoljstvom kvalitete od 6% zabilježeno je u kampovima; 89.77/100 na osnovi 986 recenzija. Gosti koji su izabrali privatni smještaj ocijenili su svoj boravak sa 89,6/100, dok 13 mjerenih hotela ima ocjenu 90.6/100

Ukupnim porastom zadovoljstva gostiju od čak 2%, turistički djelatnici Šibenika dokazuju svoju ustrajnost u kvaliteti.

TZ grada Šibenika potiče  sve dionike da teže destinacijskoj ocjeni od 90/100, da se zahvale svim ovogodišnjim gostima na ocjenama i komentarima, te odgovore na sve dobivane recenzije. Odgovorima na recenzije gostiju pokazujemo zahvalnost, profesionalnost i potičemo gosta na povratak, osnažujemo emociju i preporuku koja je najbolji marketinški alat za dolazak novih gostiju.

Kvaliteta turističke ponude i dalje je  ključan čimbenik odabira destinacije, a gosti sve više traže visoku razinu kvalitete cjelokupne destinacije, a naš je zajednički zadatak sinergijom dionika pružiti traženu kvalitetu.