HRENDEIT

 

Gosti prepoznaju kvalitetu Šibenika kao turističke destinacije


  26.07.2023, 14:43h

 

IQM Destination Šibenik u prvih šest mjeseci 2023. godine zabilježio ukupan porast zadovoljstva gostiju od 2% !

Temeljem ukupno 6.750 recenzija u periodu od siječnja do lipnja 2023. godine, gosti su kvalitetu usluga i proizvoda u destinaciji ocijenili s 92/100,  odnosno 2% većom kvalitetom u odnosu na prethodnu 2022. godinu.

Čak 5% više gostiju ove se godine odlučilo ocijeniti kvalitetu određenih segmenata u destinaciji kroz komentiranje i dijeljenje svojih dojmova putem različitih online platformi.

Atrakcije ove rado posjećene dalmatinske destinacije ocjenjene su kvalitetom 90/100 temeljem 1.209 recenzija. Ugostiteljskim objektima dodijeljena je ocjena 92/100 na osnovi 1.730 recenzija, a privatni smještaj također bilježi 92/100 s 237 recenzija. 

Povećanje zadovoljstvom kvalitete od 9% zabilježeno je u kampovima; 89/100 s 237 recenzija, dok hoteli s 89/100 i 135 recenzija bilježe povećanje od 1%.

Veliki udio dionika u turizmu Šibenika prima vlastite izvještaje kvalitete što im daje mogućnost za usporedbu s konkurencijom i ostalim destinacijama u Hrvatskoj, ali i u svijetu. Upravo integriranim upravljanjem kvalitetom, kao i mogućnošću da dionici primaju vlastite izvještaje te se uspoređuju s konkurencijom u svijetu, zajednički se kreira kvaliteta te jača prepoznatljivost destinacije. 

Grad i Turistička zajednica grada Šibenika omogućili su turističkim djelatnicima preduvjete za kvalitetan rad kroz suradnju i koordinaciju aktivnosti. Uz veliki broj organiziranih događanja, na ovaj su način kvalitetno se pripremili dolazak gostiju. 

Težiti destinacijskoj kvaliteti od minimalno 92/100 cilj je svih nas jer upravo na taj način potičemo kvalitetan omjer cijene i kvalitete, a naposljetku i zadovoljstvo gosta što je zapravo najjača promocija Šibenika. Unatoč povećanju cijena, naši gosti osjećaju da je isto popraćeno i povećanjem kvalitete što je u ovom osjetljivom razdoblju prelaska na euro, osobito važno za budućnost šibenskog turizma,  smatra direktor Turističke zajednice grada Šibenika, Dino Karađole, te ovim putem poziva sve partnere u destinaciji da i u drugoj polovici 2023. godine dokažu kako Šibenik može zadržati postojeću kvalitetu, bez sezonskih oscilacija u razdoblju svih popunjenih kapaciteta.

Inače, u projektu „Integriranog upravljanja kvalitetom“ pod nazivom „IQM Destination Šibenik“ u koji su uključeni mnogobrojni dionici na području destinacije, periodično se izvještava o kvaliteti usluge i zadovoljstvu gostiju turizmom na području grada Šibenika. Rezultati i mjerenja periodično se uspoređuju s prošlogodišnjim rezultatima te se zahvaljujući dobivenim rezultatima mogu uvesti potrebna poboljšanja.


Dječji vodič

 

Upoznajte se sa sadržajem Dječjeg vodiča i istražujte zajedno s djecom njegove zanimljivosti.


Više na www.djecjivodic.org

NEXTBIKE

 

Nextbike sustav javnih bicikala prvi je i najveći ovakav sustav u regiji. Registriraj se u bilo kojem gradu u Hrvatskoj i koristi nextbike bicikle u više od 250 gradova u svijetu!

Saznajte više na: www.nextbike.hr/hr/sibenik/

Visit Šibenik
Mobilna aplikacija

 

Visit Sibenik je aplikacija koja nudi dvije usluge; segment Šibenik Travel - popis privatnog dostupnog smještaja, te "Otkrij Šibenik" vodič po Šibeniku, koji se bazira na svim atrakcijma, kulturno-povijesnim, prirodnim, svim specifičnostima koje čine Šibenik posebnim i servisnim informacijama potrebnim za kvalitetan boravak.

Saznajte više na:  play.google.com